Jäsenedut

SuPer-liiton jäsenedut

SuPer tarjoaa jäsenilleen monipuolisia ammattiin, edunvalvontaa ja järjestölliseen toimintaan liittyviä etuja.
Katso tarkemmat tiedot jäseneduista SuPerin sivulta Jäsenedut.

Paikalliset jäsenedut

TMI Tiia Seppälä koulutettu urheilu/klassinenhieroja tarjoaa Keravan ammattiosastoon kuuluville superilaisille jäsenkorttia näyttämällä 10 % alennuksen listahinnoista. Tiia ottaa vastaan arkisin liikuntakeskus easyfit Tiian erikoisosaamisena on nivelperäiset ongelmat. Tarkempia tietoja hieronnoista ja hinnoista löydät Tiian omilta sivuilta www.hierojatiiaseppala.fi

Varaa oma aikasi numerosta 044 5771 348

Jalkaterapia Ebet tarjoaa kaikista palveluistaan Keravan ammattiosastoon kuuluville Superlaisille jäsenkorttia näyttämällä 10% alennuksen.

Jalkaterapeutti hoitaa kaikenikäisten jalkaongelmia. Vastaanotolle voi tulla hoidattamaan terveitä jalkoja, kuin sairausperäisiä jalkaongelmia, iho- ja kynsimuutksia, sekä alaraajojen rakenne- ja kuormitusmuutoksia. Myös erilaisten alaraajojen kipujen takia kannattaa hakeutua jalkaterapeutin tutkimuksiin.

Jalkaterapeutti AMK on nimikesuojattu terveydenhuollon ammattihenkilö.

Jalkaterapia Ebet - Tmi Elina Elisabet

www.jalkaterapiaebet.fi